Persoonlijke hulpmiddelen

Home > Nieuws > Veelgestelde vragen en antwoorden Online overschrijven

Veelgestelde vragen en antwoorden Online overschrijven

Een overzicht van de meest gestelde vragen met betrekking tot online overschrijven én het antwoord.

VEELGESTELDE VRAGEN BIJ ONLINE OVERBOEKEN

 

Vraag: Ik krijg de melding: “Ringen die u probeert aan te vragen zijn al van in uw bezit.”

Antwoord: Dan heeft u bij “Lidnummer eigenaar” uw eigen lidnummer ingevuld. U moet hier het nummer invullen van de andere liefhebber. Uw lidnummer is al bekend omdat u bent ingelogd.

 

Vraag: De ringen staan op naam van de vereniging, ik kan ze niet overboeken

Antwoord: Dit klopt, ringen van 2019 die op naam staan kunnen niet door uzelf worden overgeboekt. Dit is een taak van de ringenadministrateur van uw vereniging.

 

Vraag: De andere partij reageert niet, is geen lid meer of heeft geen account, hoe kan ik nu online overschrijven?

Antwoord: In deze gevallen is het niet mogelijk online over te schrijven. Ook buitenlandse duiven kunnen niet online worden overgeschreven. U kunt de eigendomsbewijzen opsturen naar NPO, Postbus 60102, 6800 JC te Arnhem.

 

Vraag: Als ik inlog, mis ik de duiven van 2017, 2016, 2015 enz.

Antwoord: Dan staan deze waarschijnlijk op een oud lidnummer of een oud combinatienummer. Als u deze lidnummers doorgeeft kunnen wij die ringen voor u overzetten op uw huidige lidnummer.

 De vragen en antwoorden zijn ook beschikbaar als pdf.

 

 

Realisatie door Four Digits op basis van Plone.